Day 1 in Korea

Sorry semua ...baru ni nana ada masa nak share story masa di Korea...

Cakap pasal korea, Nana dulu suka tengok cerita Princess Hour sejak preggy anak first lagi..konon-konon nak anak macam Bintang Korea la...hihii..kalau dah jawa tu tetap la muka Jawa jugak..hahaa...

Sememangnya tak pernah sangka akan pergi ke Korea..well, seperti kita tahu yang rakyat Korea sangat la Pembersih..so, memang tak sabar nak tahu budaya hidup di Korea...

Nana gerak dari Johor bersama Kak Noreen , Husband Kak noreen dan Kak Fornseka

16 September hari Isnin jam 3petang kami gerak ke KLIA...Dengan jalan jammed, masa tu memang la fikir bila nak sampai...

Alhamdulillah, jam10.30 malam, kami sampai di Kuala Lumpur International Airport (KLIA).

Sebelum fly, sesi bergambar..hehee..

With Kak Fazi, Kak Seka & Kak Noryn..

Dah dapat pasport, bermula la kami check in ...

Kami berlepas pada jam 11.30 malam waktu Malaysia...

Selepas 6 jam dalam flight, tibalah kami di lapangan terbang Incheon , Korea pada jam 5.30 pagi..

Menunggu bagasi ..

Our Tour Guide sedang memberi taklimat sebelum kami menaiki bas untuk ke destinasi seterusnya...

Kami dari bas C3!!!

Sementara menunggu bas, masing - masing berehat sambil ambil gambar..hehee...

5 bas full loaded from Glamprunuer!!

Seharian di dalam flight, kami terus di bawa ke Restaurant Usmania untuk Sarapan...hehee

Lokasi: Itaewon, Korea

Reataurant ni merupakan restaurant Pakistan sebab di Korea sukar nak cari makanan yang halal.
Alhamdulillah, sepanjang kami di sini, kami berjalan , shopping dan makan sahaja...

Ini muka-muka yang sudah kekenyangan...huhuu...

Lokasi: Dotta Mall, Dongdaemun, Korea

Next destination, is here to shopping!!
Memang sangat teruja di tempat orang..tempatnya sangat cantik dan barang- barang nya pun murah di sini..
Nana banyak beli souvenier di sini sebab murah.. hehee..

Dah penat ber shopping, kami terus di bawa ke hotel..alhamdulillah....

Masa ni hanya ada masa selama 2 jam sahaja untuk berehat sebelum ke acara seterusnya.

Malam Gaia Dinner

Masing- masing suka bergambar...hihii..i like!!

Bila dah berada dalam dewan ni, semestinya ada persembahan dari K-pop..hihii..

Jatuh cinta sekejap dengan mat-mat K-pop nih...ini bahagian perempuan menjerit- jerit la..hahaa..

Show seterusnya k-Pop gegirls pulak..masa ni melopong sekejap lelaki-lelaki yang berada dalam dewan ni..hahaa....sabar jer...

With Mak buyung ....hehee..

Sebelum balik ke Hotel, kami beraksi 'Gyomi' from bas c3..

Tamat sudah story Day 1...

Ada masa, nana continue story k...

tak habis lagi nih..

Stay tuned....

Popular posts from this blog