MUSIM COVID 19

Lama rasanya nana tak update blog nana sejak kita semua mengalami perintah berkurung kan... hari ini hari ke 12 kita kena quuarantine.

Alhamdulillah hari ni nana sangat Free untuk update blog.

Nana sebenarnya berterima kasih kepada Allah atas ujian ini sebab DIA nak kita dekat dengan DIA, ingat DIA selalu. Dalam kita kena musibah ini juga masih lagi ada yang solat lewat, masih lalai mengingatiNya.. Maaf la cakap kadang kita nampak manusia ada yang masih keluar tanpa hala tujuan seperti tidak mengambil kisah tentang virus ini atau mereka sudah bersedia MATI??

Di mana pun anda berada, pastikan sentiasa menjaga kebersihan, basuh tangan setiap kali melakukan kerja, jarak 1 meter dengan orang lain dan cakap bila perlu sahaja. 

oh ya.. dalam kita menjaga kebersihan, antibodi badan kita juga kena jaga juga tau. Nana nak share pasal product yang nana ambil sepanjang musim covid-19 ni.

Hanya pil garlic tablet dan bvalfalfa...
Di sini nana share kelebihan garlic dan bvalfalfa ya.



Siapa yang selalu jumpa atau satu tempat kerja dengan nana pastinya nampak nana selalu bawak air hijau ini dengan nana. Sebab rasa dia macam air masak cuma warna je warna hijau. Nana start minum pun lepas ayah baik gout dia minum air bvalfalfa tu. hehehe.. nampak tak, nana pun perlukan bukti depan mata untuk nana terus istiqamah dengan air tu. 

Alhamdulillah air tu dah mcam boyfriend nana dah. Tak kira tempat tempat dan masa untuk nana minum. Yang penting bertenaga.


Inilah botol air dan air hijau yang sentiasa menemani diri nana yang jenis aktif. hehe. Tiada lagi senggugut dan badmood bila cik P datang setiap bulan. 

Harga mampu milik tau. Hanya rm80 untuk satu kotak. Barang always ready stock pada nana. 







Comments

Popular posts from this blog

Herba Maharani untuk Kesuburan

Bio Ever Plus

Mari Rawat Buasir