Premium Beautiful Offer

Untuk gadis melayu dari Alor Setar, Kedah,  Brunei, Ipoh, IndonesiaMelaka, Perak, Kemaman  dan terutama nya dari Johor dan Johor Bahru,  yang mencari korset Premium Beautiful, Nana adalah top agent yang boleh membantu anda untuk memakai Premium Beautiful ni. 


1. Jenis Premium Beautiful 

Ada 2 jenis iaitu Premium Beautiful Classic & Premium Beautiful Elegance 


Ada yang tanya nana ok ke Premium Beautiful ni,nana nak share 6 perkara yang anda mungkin tak tahu tentang Premium Beautiful.

1.Nama Asal Premium Beautiful adalah ‘ Beautiful’ sahaja masa mula2 keluar product ni tahun 1992. Patut la kalau jumpa customers dulu semua sebut “Beautiful”.

2. The only corset embedded with Far InfraRed (Sinaran Infa Merah )(FIR). Ramai masih tak tahu kelebihan FIR untuk badan kita dan seluruh dunia sekarang sedang guna FIR for health benefits. Cuba google sikit. Confirm korang teruja.

3.  Premium Beautiful ada white version. Tapi itu dulu then sekarang ganti dengan grey version. Lebih sexydan aumm. But the black version still high demand until now.

4. The only corset yang bertahan lama dalam pasaran . 1992-2017 (25tahun ). Fuhh! Why? Sebab korset ni berkesan Sebab itu sampai diiktiraf SUPERBRAND. Proud!

5. Lifetime Warranty –ramai tak tahu yang part ni. Sebab tu ramai yang beli Premium Beautiful Corset. Sangat jimat. Kalau rosak boleh repair percuma sampai bila2. Yes!PERCUMAAA!   Bukan asyik beli dan beli.

6. YANG PALING RAMAI TAK TAHU MATERIAL PB

Pb guna material apa? material PB ada teknologi akwatek & Akwadyne. Material special and sangat best sebab ia akan sejukkan badan anda kalau panas dan panaskan badan anda ketika sedang sejuk. WOW!

Dengan cuaca di Malaysia sgt laa sesuai sebab tu org kerja tengah panas pun pakai. Good Choice! Even ramai pakai masa travel winter sebab boleh jadi internal warmer kat badan. Tak  rasa sejuk beku sangat! Seriously! 


Testimoni Premium Beautiful  

1. Hanani - Rawang , 26 tahun
badan kemas pakai premium beautiful semasa wedding . 


2. Ziana , 28 tahun - Kuala Lumpur
Doktor pakar cadangkan pakai long girdle Premium Beautiful untuk kuatkan rahim selepas 3x gugur

1 set Harga Premium Beautiful dalam lingkungan RM2,500

OFFER MERDEKA 70% - hanya RM2,000 sahaja!!
LESS RM500 tau!



nak pakai Free bole tapi ada syarat tau!
then, u get bonus RM5,000


booked appointment now


Whatapp/sms/ telegram 
Nana- 0197540610


Comments

Popular posts from this blog

Herba Maharani untuk Kesuburan

Bio Ever Plus

Mari Rawat Buasir