Start to Be success

........السلام عليكم

Kalau di kenang semula macamana nana berjumpa dengan bisnes ni, macam TAK percaya SEBAB mula2 hanya nak beli je Premium Beautiful ngan Kak Nuyin...tp bila dia cakap pasal harga je, ALAMAK!!....terkedu jap...tapi bila wat perbandingan harga dengan slimming saloon, dengan jenama2 korset lain, Premium Beautiful la yang paling murah!!!masa tu mcm nak hold dulu beli Premium Beautiful,tapi bila Kak Nuyin bagitahu boleh dapat free, terus nak tahu, MACAMANA BOLEH DAPAT FREE???

Masa tu baru la nana tahu yang Premium Beautiful ni leh wat side income....cian Kak Nuyin...nak story 1 by 1 mcm  tak sempat jer SEBAB  tak sangka plak dari nak beli Premium Beautiful, leh plak nak wat part time bisness....

Last2 bila kak nuyin dah citer pasal bisness Premium Beautiful ni, memang rasa sangat mudah....masa jumpe kak Nurin, jumpa pun kat TESCO KULAI je...kat foodcourt...tapi masa mencemburui kami...so, tak dpt nak wat keputusan masa tuh...balik dlu...

how i start??

bila balik, saya selalu ber SMS dengan kak noreen....macam- macam saya tanya...
Nana memang minat bisnes..sebab dulu, kalau bukak FACEBOOK mesti nak upload foto n nak tahu perkembangan kawan-kawan....

Tetiba pernah cik abang saya bagi cadangan mahu jual baju-baju kanak- kanak..saya rasa macam tak confident sebab memikirkan modal dan untung....

Lepas tu, bincang dengan adik yang suka berbisnes...nak buat bisnes, tapi kalau tak keluar modal boleh tak??adik bagitahu, boleh...buat under dropship la...saya pun terus berminat....buatlah dropship tuh...tapi macam tak BEST pasal kadang - kadang kita susah nak tahu stock ada @ tak....

Saya nekad buat Bisnes ni sebab saya baru je berpisah dengan suami....jadi nak @ tak, saya kena buat bisness jugak...nak harapkan duit siapa kan...tapi hubungan dengan bekas suami sangat baik dan dia sanggup jaga anak demi saya berjaya dalam hidup.. tak tahu kenapa dia sanggup tolong saya... hehee. tapi tak apala..demi anak- anak kan...

Ok...bermula dengan bantuan bekas suami pasal anak - anak, so dari segi saya nak buat loan semua bekas suami cover line dengan ibu bapa saya...

Bila saya dah START bisness dan dah dapat bonus pertama RM4500, baru la ayah dan emak saya diam dan terus memberi sokongan moral....

Nak mulakan bisnes ni macam- macam dugaan..tapi nana harungi juga asalkan niat hati kita, kita nak...
Alhamdulillah...bisnes yang nana buat ni semakin berkembang..syukur..........



Comments

Popular posts from this blog

Herba Maharani untuk Kesuburan

Bio Ever Plus

Mari Rawat Buasir